مدتها پیش مطلبی با عنوان پرونده ای بر سریعترین گیتاریست های دنیا  در سایت ” خانه گیتار ایران ” درج شد که این روزها ویدیوهایی از این قبیل در فیسبوک و رسانه های جمعی  منتشر میشود بنا بر رسالت همیشگی که مطلبی را اشاعه میدهم ناخواسته سمت و سوی منفی هم حاصل میشود که وظیفه هست تا زدوده شود . سرعت بالا همیشه برای بسیاری از نوازندگان بحث برانگیز بوده است ویدیو های بسیاری در این زمینه منتشر شده است اما جالب است بدانیم سریعترین گیتاریست های دنیا که با گیتار الکتریک قطعه مشهور کورساکوف ” پرواز زنبور عسل ” را اجرا نموده اند ( چه متقلبانه و چه غیر متقلبانه ! )  هیچیک جایگاهی در دنیای موسیقی نداشته اند این جور حرکات شاید نمایشی از توانایی فیزیکی انسان باشد همانطور که در دنیای فوتبال کسانی که حرکات نمایشی میکنند گاهی در تیم محلی شهر خود هم راهی ندارند .  اما یک نکته مهم هیچگاه موسیقی را با مسابقه دو سرعت نبایستی اشتباه گرفت ! شناخت لایه های ظریف موسیقی و بیان موزیکال بسیار سخت تر از توانایی فیزیکیست کاری که در خور عقل انسان است وگرنه در بعد جسمانی توانایی حیوانات از انسان چه بسا بیشتر است .مسلما شکی در بالابردن توانایی فیزیکی و تکنیک در موسیقی نیست و این امری بدیهیست (صحبت از یک نگرش سطحی نسبت به این امر است که از سطحی نگری دوری کنیم )هر چند از بعد عوام پسندانه شاید حرکات مهیج انگشتان بسیار جالب باشد که خرده ای بر عوام نیست چرا که برای شناخت موسیقی باید گوش خاص و در نوع بالاتر نگرش خردمندانه داشت .

در این ویدیو شما بصورت خیلی فنی یاد میگیرید چگونه با نرم افزار های تخصصی در این زمینه سرعت اجرایتان را به طرز باورنکردنی بالا ببرید .

وظیفه ایجاب میکرد تا بنوعی در آینده پیشگیری کنیم نسبت به این قبیل رفتارهای غیر اخلاقی در جامعه موسیقی و بالاخص نوازندگی گیتار در ایران که متاسفانه بسیار هم آسیب پذیر از باب سطحی نگری شده است . ( در هر حال منتظر ورژن های ایرانی در این زمینه نیز باشیم ! )

دانلود ویدیو ساخت و نوازندگی قطعه پرواز زنبور عسل و رسیدن به سرعتی مافوق تصور و صد البته بصورت متقلبانه ! کلیک کنید

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
cloob پرونده ای بر متقلب ترین گیتاریست های دنیا چگونه سریعترین گیتاریست دنیا شوید viwio پرونده ای بر متقلب ترین گیتاریست های دنیا چگونه سریعترین گیتاریست دنیا شوید twitter پرونده ای بر متقلب ترین گیتاریست های دنیا چگونه سریعترین گیتاریست دنیا شوید facebook پرونده ای بر متقلب ترین گیتاریست های دنیا چگونه سریعترین گیتاریست دنیا شوید google buzz پرونده ای بر متقلب ترین گیتاریست های دنیا چگونه سریعترین گیتاریست دنیا شوید google پرونده ای بر متقلب ترین گیتاریست های دنیا چگونه سریعترین گیتاریست دنیا شوید digg پرونده ای بر متقلب ترین گیتاریست های دنیا چگونه سریعترین گیتاریست دنیا شوید yahoo پرونده ای بر متقلب ترین گیتاریست های دنیا چگونه سریعترین گیتاریست دنیا شوید

Related posts:

  1. پرونده ای برای سریعترین گیتاریست های جهان -۱
  2. چگونه از تمرینات خود نتیجه بهتری بگیریم ؟
  3. حافظه ی ماهیچه ها : چگونه انگشتانمان را آموزش دهیم؟
  4. چگونه قطعاتمان را از یاد نبریم؟
  5. آیا باید به اجرای گیتاریست های دیگر گوش کرد؟
  6. چگونه همیشه به نواخن گیتار کلاسیک علاقه مند باشیم؟
  7. درس هایی از مستر کلاس های معتبر دنیا
  8. چگونه قطعاتمان را از یاد نبریم؟
  9. پرونده مهاجرت اهالی موسیقی
  10. مناسب ترین ساز، مناسب ترین هزینه