سینما پرس- گروه هفت هنر/ فرهاد اسعدیان از کار بر روی جلد دوم و سوم «متد نوین آموزش گیتار کلاسیک» و انتشار آن طی چند ماه آینده خبر داد.
asadiyan متد نوین آموزش گیتار کلاسیک
این آهنگساز تصریح کرد: تمام متدهایی که در ایران برای آموزش گیتار وجود دارد همان متد ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال پیش اسپانیا و ایتالیا است که خود آن متدها هم دیگر برای جوانان ایتالیا و اسپانیا سخت است و برای شروع نوعی دلسردی در یادگیری ایجاد می کند. من در این کتاب سعی کردم از فضای متدی که امروزی تر باشد استفاده کنم و دیگر اینکه در آموزش از متدهایی استفاده کنم که بتواند به خوبی با هنرجو ارتباط برقرار کند.

وی ادامه داد: من در این کتاب سعی کردم از موسیقی کشور خودم نیز برای آموزش دادن بهره ببرم به این صورت که یک قطعه امروزی و یک قطعه از موسیقی محلی است به این صورت دانشجویان نیز راحت تر می توانند ارتباط برقرار کنند.

اسعدیان در پایان خاطر نشان کرد: جلد اول «متد نوین آموزش گیتار کلاسیک» توسط انتشارات عارف منتشر شد و جلد دوم سوم این کتاب نیز در مراحل پابانی قرار دارند. جلد دوم سه تا چهار ماه آینده چاپ می شود و جلد سوم نیز تا سه، چهار ماه بعد آن چاپ و منتشر می شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
cloob متد نوین آموزش گیتار کلاسیک viwio متد نوین آموزش گیتار کلاسیک twitter متد نوین آموزش گیتار کلاسیک facebook متد نوین آموزش گیتار کلاسیک google buzz متد نوین آموزش گیتار کلاسیک google متد نوین آموزش گیتار کلاسیک digg متد نوین آموزش گیتار کلاسیک yahoo متد نوین آموزش گیتار کلاسیک

Related posts:

  1. آموزش گیتار
  2. شهاب طلوعی و ایده ای نوین در گیتار
  3. آموزش گیتار – محیط تمرین و وضعیت کلی بدن
  4. آموزش گیتار- روش رفع تنش های عصبی و عضلانی
  5. آموزش گیتار- تکنیک دست راست -تیراندو . آپویاندو
  6. آموزش گیتار-تمرینات مقدماتی دست چپ و راست ۱
  7. آموزش گیتار-تمرینات مقدماتی دست چپ و راست ۲
  8. آموزش گیتار ۱- دست چپ
  9. تکنیک خفه کردن سمیهای باس در گیتار کلاسیک – دمپ
  10. آموزش گیتار – ریتم رومبا – خوان مارتین