فروشگاه گیتار سرا ارائه دهنده محصولات اورجینال شرکت داداریو آمریکا و هاناباخ آلمان

www.guitarsarashop.ir

تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم با استفاده از سریال نامبر

از تابستان ۲۰۰۹ بر روی بسته‌بندی داخلی هر ست از سیم‌های گیتار داداریو ، سریال نامبری درج می‌شود که انحصاراً برای آن سیم بوده و مشابه دیگری ندارد؛ این شماره‌ها در بانک اطلاعاتی کمپانی داداریو ذخیره شده‌اند در نتیجه، تمامی خریداران، فروشندگان و نمایندگی‌های فروش در سراسر دنیا می‌توانند به صفحه‌ی www.daddario.com/playreal مراجعه کنند و با وارد کردن کد امنیتی (سریال نامبر)  موجود در هر بسته‌بندی، از اصل بودن محصولی که در دست دارند، مطمئن شوند. 

پیشنهاد می‌شود بدون استثنا تمامی مصرف کنندگان سیم‌های گیتار داداریو به دو دلیل با مراجعه به صفحه‌ی Playreal سریال نامبر سیم گیتار خود را بررسی نمایند :

۱-  مطمئن شدن از اصل بودن سیمی که خریداری کرده‌اند

۲- کوتاه کردن دست متقلبان و سودجویان  ( شما هنگامی که برای اولین بار به صفحه‌ی PlayReal  مراجعه می‌کنید و شماره سریال سیمی که خریداری کرده‌اید را بررسی می‌نمایید تنها با یکی از دو حالت ممکن  مواجه می‌شوید : الف – پیغامی مبنی بر اصل بودن سیم خود   ب-  سریال نامبر قبلاً توسط شخص دیگری بررسی شده است  –  « یعنی به احتمال ۹۹ درصد سیم شما تقلبی می‌باشد»

 پس هنگامی که سریال نامبر سیم خود را در صفحه‌ی PlayReal بررسی می‌نمایید و این بررسی را در سایت داداریو ثبت می‌کنید اگر احیاناً سریال نامبر شما به دست متقلبین و سودجویان برسد هر گونه احتمال سواستفاده و تقلب را از آنها سلب می‌نمایید. چون اگر شما سریال نامبر را در سایت داداریو بررسی نکنید و سایت داداریو هم بررسی شما را ثبت نکند  وقتی که سریال نامبر شما به دست افراد متقلب برسد  اولین قربانی‌ای که  سیم تقلبی با سریال نامبر شما را خریداری کند  با وارد کردن آن در سایت داداریو تصور می‌کند سیم اصلی را خریداری کرده است!

نحوه‌ی بررسی سریال نامبر در سایت داداریو  و صفحه‌ی PlayReal

۱- ابتدا وارد صفحه‌ی مربوطه شوید؛ در فیلد USER TYPE ایمیل  خود را وارد کنید و در بخش پایین گزینه‌ی Consumer (End User)  را انتخاب نمایید  و سپس روی دکمه‌ی Continue  کلیک کنید.

1 تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر

 

 

 

 

 

 

 

۲-  در این مرحله می‌بایست سریال نامبر مندرج روی بسته‌ بندی داخلی را وارد کنید؛ بعد از وارد نمودن سریال نامبر روی دکمه‌ی  Continue  کلیک کنید.

2 تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۳- در این صفحه باید صحت مدل سیم خود را تایید کنید؛ به عنوان مثال سریال نامبر سیم گیتاری که ما در حال بررسی آن هستیم، EJ46  می باشد؛ اگر مدل سیمی که به شما نمایش داده می‌شود درست است  روی دکمه‌ی Yes  کلیک نمایید.

 

3 تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر

 

 

 

 

۴-  در این مرحله به اصلی یا تقلبی بودن سیم خود پی خواهید برد:

الف – اگر عبارت Congratulation نمایش داده می‌شود، سیم شما اصلی و ساخته شده در آمریکا می‌باشد؛ تنها کافی‌ست روی دکمه‌ی Submit  کلیک نمایید و بررسی سیم را در سایت داداریو ثبت نمایید؛ پس از ثبت سریال، پیغامی مبنی بر تشکر و ثبت سریال نامبر سیم شما در سایت داداریو نمایش خواهد داده شد.

4 تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر

 

 

 

 

 

5 تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر

 

 

ب –  اگر سریال نامبر قبلاً در سایت داداریو ثبت شده است به احتمال ۹۹ درصد سیم گیتار شما تقلبی می‌باشد و با عباراتی مبنی بر اینکه این سریال نامبر قبلاً در سایت داداریو ثبت شده است مواجه خواهید شد.

6 تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر

 

 

 

 

 

 اگر پس از وارد کردن سریال پیغامی مبنی بر عدم وجود سریال نامبر در سایت داداریو مشاهده کردید، سریال نامبر اشتباه و سیم شما تقلبی می‌باشد.

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
cloob تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر viwio تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر twitter تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر facebook تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر google buzz تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر google تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر digg تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر yahoo تشخیص اصلی یا تقلبی بودن سیم داداریو با استفاده از سریال نامبر

Related posts:

  1. آموزش گیتار
  2. از چه سیمی استفاده کنیم ؟
  3. سازهای مورد استفاده در سبک متال
  4. مترونوم و لزوم استفاده از آن
  5. چگونگی استفاده از مترونوم جهت بهبود تمرینات
  6. نحوه بستن سیمهای گیتار کلاسیک- آکوستیک-الکتریک