.
یکی از مشکلات علاقمندان گیتار پاپ (همراهی گیتار و آواز )  پیدا کردن آکورد های ترانه های محبوبشان میباشد  که باید گفت :یک نوازنده متبحر میبایست  بتواند آکورد های تمامی ترانه ها و ملودی آنرا از طریق شنیداری بدست آورد و نوازندگی گیتار پاپ نیز استانداردهای مشخصی دارد هرچند در ایران چه در امر آموزش چه اجرا  بقدری غیر استاندارد شده است که بنظر میرسد هیچ چاره ای و راه درمانی نباشد !  تجربه نشان داده است بهترین نوازندگان در این مقوله افرادی هستند که در سبکهای دیگر نوازندگی گیتار چون کلاسیک – فلامنکو   مهارت و تجربه کسب نموده اند در هر حال :

#نرم_افزار Riffstation Guitar Software  جوابگوی شماست .

کافیست فایل صوتی آهنگ و #ترانه  مورد علاقه خود را پیدا کنید و به این برنامه انتقال دهید تمامی آکورد های قطعه مورد نظر را به شما نشان  میدهد !


این نرم افزار امکانات گسترده دیگری دارد که خود میتوانید تجربه کنید .
مدتهاست  بسیاری از همین برنامه دست به فروش آکورد ترانه های مختلف می زنند و البته بازار پر رونقی نیز دارند . مسلما در این کانال نیز ما میتوانستیم هر روز شما را با یک ترانه بهمراه آکوردهایش مشغول کنیم !
در هر  حال تاکید میکنم این قبیل برنامه ها صرفا  کمک به علاقمندان موسیقی می باشد اگر بخواهید در حیطه نوازندگی گیتار پاپ حرفه ای شوید می بایست موسیقی را اصولی یاد بگیرید  هر چند پیدا کردن مدرس با صلاحیت چه بسا سخت ترین مرحله باشد .
در مطالب بعدی به سراغ دیگر جنبه های نوازندگی گیتار پاپ خواهیم رفت .
پی نوشت :
عنوان گیتار پاپ شاید اصطلاح اشتباهی باشد که بدلیل فراگیر شدن بنظر میرسد بهتر است ما نیز به همین عنوان اکتفا کنیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
cloob برنامه کاربردی Riffstation viwio برنامه کاربردی Riffstation twitter برنامه کاربردی Riffstation facebook برنامه کاربردی Riffstation google buzz برنامه کاربردی Riffstation google برنامه کاربردی Riffstation digg برنامه کاربردی Riffstation yahoo برنامه کاربردی Riffstation

Related posts:

  1. برنامه تقویت گوش
  2. گیتار پرو ۶٫۱
  3. یک تمرین خوب با یک برنامه خوب و صحیح
  4. برنامه تمرین من Troy Stetina