l 300x232 موفقیتی دیگر برای خورخه پاردو

خورخه پاردو بعنوان بهترین موزیسین سال اروپا را از آکادمی جز فرانسه انتخاب شد و جایزه را از آن خود کرد .وی در مراسمی که در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ در پاریس برگزار شد جایزه خود را دریافت نمود .نوازنده ای که اجراهای وی جدا از اینکه توانست پلی باشد میان موسیقی فلامنکو و جز اما همواره اصالتهای این موسیقی را حفظ نموده است و نواختن وی روح و هویت این موسیقی را به شنونده منتقل مینماید.

وی در کنسرواتوار موسیقی مادرید جایی که موسیقی جز را شناخت تحصیلات خود گذراند که در آن زمان عمده فعالیت وی تمرین و همکاری با گروههای آماتور و محلی بود. شاید اشتیاق وی برای اجرایی متفاوت از عضویتش در گروه Dolores برخلاف شیوه و سبکی بود که فرا گرفته بود .

در دهه ۸۰ این گروه آلبومهای Dolores”, ۱۹۷۵, “La Puerta Abierta”, ۱۹۷۷, و “Asa-Nisi-Masa”, ۱۹۷۸ منتشر نمودند .

وی در طول دوران فعالیت هنریش با نوازندگان جز و فلامنکو مشهوری چون :Carles Benavent, Chano Domínguez, Tete Montoliú, Pedro Iturralde, Lou, Bennet, Jean Luc Vallet, Slide Hampton and Chick Corea; Paco de Lucía, Camarón, Tomasito, El Potito and José Antonio Galicia فعالیت داشته است که شاید کسی که وی را به دنیای موسیقی فلامنکو معرفی نمود بتوان تنها پاکو دلوسیا نامید کسی که به واسطه شهرت و محبوبیتش همکاری با وی برای هر نوازنده ای افتخاری محسوب میشود .

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
cloob موفقیتی دیگر برای خورخه پاردو viwio موفقیتی دیگر برای خورخه پاردو twitter موفقیتی دیگر برای خورخه پاردو facebook موفقیتی دیگر برای خورخه پاردو google buzz موفقیتی دیگر برای خورخه پاردو google موفقیتی دیگر برای خورخه پاردو digg موفقیتی دیگر برای خورخه پاردو yahoo موفقیتی دیگر برای خورخه پاردو

Related posts:

  1. آموزش گیتار
  2. ضبط قطعات برای پیشرفت در نوازندگی
  3. هدیه ای برای عشق به خدا
  4. آیا باید به اجرای گیتاریست های دیگر گوش کرد؟
  5. ارائه دکترای افتخاری کالج موسیقی برکلی به پاکو دلوسیا
  6. پاکو پنا و حضور در ایران
  7. آیا امکان یادگیری فلامنکو برای افراد غیر اسپانیایی و غیر کولی وجود دارد ؟
  8. خورخه پاردو
  9. Adam del Monte
  10. Jose Tanaka فلامنکو گیتاریست