نویسنده :
حامد فتحی نوازنده و مدرس گیتار
info@hamedfathi.com

 

barbosa lima3%5B1%5D کارلوس باربوسا ليماکارلوس باربوسا لیما مدتهاست با استادی هر چه تمام تر و با تعبیرات بینظیر خود موسیقی زیبایی را خلق میکند که برای هر شنونده ای گوش نواز میباشد.این گیتاریست برجسته برزیلی از هفت سالگی شروع به یادگیری گیتار نمود. در برهه ای از زمان اساتید او کسانی مانند ایساک ساویو گیتاریست مشهور برزیلی و آندره سگوویا (پدر گیتار کلاسیک ) استاد برجسته گیتار بودند.

در همان دوران کودکی کنسرتی برای عموم برگذار کرد و درحالیکه تنها ۱۲ سالش بود اولین کار خود را ضبط نمود.
اولین تور خود را در آمریکا در سال ۱۹۶۷ و در طی سالهای ۱۹۷۱-۱۹۷۲ در شهرهای نیویورک و لندن اجرای های بینظیری را از خود نشان داد که در طی این سالها آلبومهای متعددی را ضبط نموده و یکی از خصوصیاتی که او را متمایز ساخته تسلط بینظیرش برا ساز که گیتار است که او را نوازنده ای ویرتوز و در سطح بالای تکنیک میشناسند .

در حال حاضر لیما سعی دارد تا بیشتر از موسیقی و فرهنگ برزیلی خود در کارهایش استفاده کند و علاقمند بسیاری دارد تا با آهنگسازان بومی خود در این زمینه فعالیت نماید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
cloob کارلوس باربوسا ليما viwio کارلوس باربوسا ليما twitter کارلوس باربوسا ليما facebook کارلوس باربوسا ليما google buzz کارلوس باربوسا ليما google کارلوس باربوسا ليما digg کارلوس باربوسا ليما yahoo کارلوس باربوسا ليما

Related posts:

  1. Aniello Desiderio
  2. Roland Dyens
  3. Xuefei Yang
  4. Alvaro Pierri
  5. نیکیتا کوشکین
  6. گیتار نوازی به شیوه ویولنسل – Paul Galbraith
  7. Eva Fampas نوازنده گیتار کلاسیک
  8. Mario Castelnuovo-Tedesco
  9. johannes moller
  10. کارلوس سائورا