behzad aghabeigi بهزاد آقا بیگی و نیما شیراندامی بهزاد آقا بیگی در تهران بدنیا امد . در سن ۱۳ سالگی بود که خویش را شیفته گیتار فلامنکو و کلاسیک شد .تحصیلات وی در زمینه علوم اقتصادی بود و در سال ۱۹۹۰ برای تکمیل آن به لندن مهاجرت نمود. وی در کنار تحصیلات خود موسیقی و اهنگسازی را نیز فراموش نکرد و بصورت جدی در این زمینه فعالیت نمود. پس از فارغ التحصیلی وی تصمیم گرفت تمامی وقت خود را صرف موسیقی و اجرا نماید . اولین آلبوم وی با عنوان Gypsy Renaissance and Strings of Desireتوانست موفقیت تجاری خوبی را برای وی به ارمغان آورد و اخرین کار وی با عنوانLuna y Sol مخلوطی است از تجربیات و بیان موسیقیایی که وی در طول دوران زندگیش کسب کرده است.

 

 

 

 

 

nima shirandami بهزاد آقا بیگی و نیما شیراندامی
نیما شیراندامی در تهران و در خانوادی ای هنری بدنیا آمد. پدر وی ولی شیراندامی یکی از پیشگامان صنعت سینما محسوب میشود و در حال حاضر نیز یکی از هنرپیشگان موفق در این عرصه محسوب میشود.و همچنین مادرش افروز نادروندی نیز از جمله هنرپیشگان قدیمی عرصه سینمای کشور میباشد. و در سن نه سالگی بود که خلاقیت استعداد و علاقه خود را در زمینه آواز نشان داد. بالاخص تحت تاثیر گرفتن از موسیقی اسپانیا وی تصمیم به یادگیری ساز گیتار برای همراهی صدای خود گرفت.
نیما در همان نه سالگی به وین اتریش رفت و دوران تحصیلات (مدرسه و دانشگاه )خود را در این شهر سپری نمود و مدرک مدیریت بازرگانی بین امللی را دریافت نمود که جدا از آن توانست وی را با زبان های مختلفی چون انگلیسی – آلمانی – اسپانیایی نیز بصورت کامل اشنا شود . وی برای بالابردن مهارتش در زمینه آواز و نوازندگی گیتار مدتی به کنسرواتوار Praynerرفت

 

همکاری وی با موزیسن های مختلف باعث شد تا موفقیتهای بسیاری را در زمینه اجرا بدست آورد و اجرا در کشورهای مختلفی چون انگلیس – استرالیا – فرانسه – سوئیس – مصر – لبنان و امارات و بحرین از ثمره فعالیتهای وی میباشد.

اما این دو نفر با همدیگر پایه گذار گروه Beni guitar شدند که اجراهای مختلفی را در سرتاسر دنیا داشته اند . تجربه بهزاد آقابیگی درزمینه گیتار و موسیقی فلامنکو و اواز دلنشین نیما گروهی متفاوت و جذاب را بوجود اورده است.

:به یکی از قطعات زیبای این گروه گوش دهید
کلیک کنید

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گروه و قطعات ساخته آنها میتوانید به این سایت زیر مراجعه نماید:

http://beni-guitars.com/Mp3’s.htm

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
cloob بهزاد آقا بیگی و نیما شیراندامی viwio بهزاد آقا بیگی و نیما شیراندامی twitter بهزاد آقا بیگی و نیما شیراندامی facebook بهزاد آقا بیگی و نیما شیراندامی google buzz بهزاد آقا بیگی و نیما شیراندامی google بهزاد آقا بیگی و نیما شیراندامی digg بهزاد آقا بیگی و نیما شیراندامی yahoo بهزاد آقا بیگی و نیما شیراندامی

هیچ مطلب مرتبطی وجود ندارد