clip image002 چه زمان بیش از حد فشار آوردن خوب است؟ و چه زمان خوب نیست؟مترجم : میثم بیک محمدی
نوازنده و مدرس گیتار الکتریک
نویسنده : تروی استتینا
مدیر بخش راک

استقاده از مطالب برای دیگر سایت ها و نشریات به هر نحوی ممنوع میباشد
info@guitar4all.com

با نگهداشتن تاندونها و عضلات تان در وضعیتی مناسب خواهید توانست طول عمر حرفه ایتان را افزایش دهید. زمانی که قطعاتِ ویولن و پیانوی کلاسیک که نیازمند سرعت بالا و کشش های غیر معمول دست است را بر روی گیتار الکتریک می نواختم، به مشکلاتی در رابطه با تاندونها بر خوردم. با راهنمایی ذیل خواهید توانست از بروز این گونه مشکلات به طور کامل جلوگیری کنید. از طرف دیگر، با در نظر گرفتن مسائل زیر اگر اکنون از این مسئله رنج می برید به یک دکتر متخصص جهت بررسی و رفع مشکل خود رجوع کنید.

نخست باید به تفاوت بین خستگی عضلانی و آسیبهای تاندونی یا عصبی پی ببریم. به طور کلی، کمی فشار آوردن در هنگام تمرین چیز خوبی است. برای مثال، کمی احساس سوزش در عضلات ساعد و بازو معمولا ً مشکلی ایجاد نمی کند. در این حالت عضلات تنها تمرین فیزیکی خوبی را متحمل می شوند. اما اگر در هنگام تمرین چیزی، احساس ناراحتی، درد، بی حسی و سوزن سوزن شدن در مچ یا انگشتانتان پدید آمد، تمرین را متوقف کنید. درد واقعی، به خصوص در تاندونها، مسئله ای کاملا ً متفاوت از خستگی عضلانی است. وقتی مسئله مربوط به تاندونها، رباطها و یا عصبها می شود هر گونه دردی ناخوشایند است. درد به این معناست که صدمه در حال وارد شدن است و مانند یک آفت یا مرض باید از آن جلوگیری کرد.

elbow muscle group چه زمان بیش از حد فشار آوردن خوب است؟ و چه زمان خوب نیست؟

فشار آوردن علیرغم داشتن دردهای عصبی یا تاندونی به سان بازی با آتش می ماند. هر چه آسیب بیشتری متحمل شوید، اجتناب از وضعیت و ترمیم آن مشکل تر می شود. پس منتظر نشوید که وضعیت آنقدر بد شود تا ناچار به جدی گرفتن آن شوید. تمرین تان را مناسب با وضعیت تان تغییر دهید و در صورت نیاز، مراقبتهای پزشکی را اعمال کنید. همچنین به خاطر داشته باشید هر چه که سن تان بالاتر می رود، باید مراقبت بیشتری به عمل آورید. این بدین خاطر است که در سنین بالاتر بدن از انعطاف کمتری برخوردار است و التیام از مشکلات نیز به سهولت و تمام و کمالی گذشته نیست.

خلاصه مطلب:

به طور کلی، می توانید با کمی خستگی عضلانی کار خود را ادمه دهید و کمی فشار آورید، اما اگر احساس درد در هر تاندونی یا احساس عجیبی در رابطه با عصبها یتان داشتید، دست از تمرین بکشید. درد آسیب است و آسیب نیز بد و ناخوشایند

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
cloob چه زمان بیش از حد فشار آوردن خوب است؟ و چه زمان خوب نیست؟ viwio چه زمان بیش از حد فشار آوردن خوب است؟ و چه زمان خوب نیست؟ twitter چه زمان بیش از حد فشار آوردن خوب است؟ و چه زمان خوب نیست؟ facebook چه زمان بیش از حد فشار آوردن خوب است؟ و چه زمان خوب نیست؟ google buzz چه زمان بیش از حد فشار آوردن خوب است؟ و چه زمان خوب نیست؟ google چه زمان بیش از حد فشار آوردن خوب است؟ و چه زمان خوب نیست؟ digg چه زمان بیش از حد فشار آوردن خوب است؟ و چه زمان خوب نیست؟ yahoo چه زمان بیش از حد فشار آوردن خوب است؟ و چه زمان خوب نیست؟

Related posts:

  1. چگونگی جلوگیری از مشکلات تاندونی قبل از مبتلا شدن به آنها