اختصاصی خانه گیتار ایران

portada ing اهدا دکترای افتخاری به پاکو دلوسیا

برای اولین بار پاکو دلوسیا بعنوان یک موزیسین اسپانیایی و جدا از آن بعنوان یک نوازنده فلامنکو نائل به دریافت دکترای افتخاری از برترین دانشگاه موسیقی جهان برکلی آمریکا شد که جدا از افتخار بزرگی که برای اسپانیا به ارمغان آورد موجب اعتبار پیش از پیش موسیقی فلامنکو در دنیا شد.

وی طی سخنرانی که داشت در ابتدا به ذکر خاطراتی از موسیقی فلامنکو و دوران نوازندگی اش و زمانی که به این موسیقی از طریق پدر و همسایگانش به گوش میرسید پرداخت و بسیار خشنود است که در حال حاضر این موسیقی در سرتاسر دنیا اشاعه یافته وشنیده میشود.

 اهدا دکترای افتخاری به پاکو دلوسیا

. در طی مراسمی رسمی توسط دکتر براون مدیریت دانشگاه برکلی این جایزه به وی اهدا شد و اذعان داشت در سالی این مراسم صورت میگیرد که بیش از ۸۵۰ دانشجو از پنجاه کشور در آن فارغ التحصیل شده اند .

 اهدا دکترای افتخاری به پاکو دلوسیا

و همچنین طی کنسرتی به مناسب قدردانی از پاکو و همچنین به افتخار دریافت این جایزه داشنجویان موسیقی که از ملیت های مختلفی بودند در چند گروه دوازه قطعه از دو آلبوم Ziryabو Sólo quiero caminaوی را به اجرا در آوردند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
cloob اهدا دکترای افتخاری به پاکو دلوسیا viwio اهدا دکترای افتخاری به پاکو دلوسیا twitter اهدا دکترای افتخاری به پاکو دلوسیا facebook اهدا دکترای افتخاری به پاکو دلوسیا google buzz اهدا دکترای افتخاری به پاکو دلوسیا google اهدا دکترای افتخاری به پاکو دلوسیا digg اهدا دکترای افتخاری به پاکو دلوسیا yahoo اهدا دکترای افتخاری به پاکو دلوسیا

Related posts:

  1. اسکار موسیقی فلامنکو
  2. نینا پاستوری برنده جایزه فلامنکو لاتین گرمی
  3. پاکو پنا و حضور در ایران
  4. مصاحبه با پاکو سپرو
  5. نگاهی به روند فعالیت های پاکو د لوسیا
  6. خورخه پاردو
  7. آلبوم زریاب از پاکو دلوسیا
  8. تاریخچه گیتار فلامنکو به بیان پاکو دلوسیا
  9. خوان سرانو
  10. فرانسیسکو سانچز گومز معروف به پاکو دلوسیا